تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.

تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.

تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیر تلویزیون در کرج | LED LCD سامسونگ و ال جی
تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ توشیبا تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.
09143024408
آدرس تعمیرگاه:
کرج مهرشهر فاز یک

 

پلاسما گاز شبه خنثایی از ذرات باردار و خنثی است که رفتار جمعی از خود ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر می‌توان گفت که واژه پلاسما به گاز یونیزه شده‌ای اطلاق می‌شود که همه یا بخش قابل توجهی از اتمهای آن یک یا چند الکترون از دست داده و به یونهای مثبت تبدیل شده باشند. یا به گاز به شدت یونیزه شده‌ای که تعداد الکترونهای آزاد آن تقریبا برابر با تعداد یونهای مثبت آن باشد، پلاسما گفته می‌شود.

PDPاختصار یافتهPlasma Display Panel یا صفحه نمایش پلاسما است و به معنی وسیله نمایش الکترونی است که گازهایی مثل هلیوم، نئون، گزنون درآن تزریق شده است،این شیشه ها در مقابل هوا نفوذ ناپذیر هستند و بین آنها توسط لایه هایی از هم مجزا شده است و ولتاژی که به قطب های مختلف اعمال می شود ، نور نئون ساطع می کند سپس به عنوان نمایشگر استفاده می شود.

 

    صفحه نمایش عریض / وزن کم / عرض کم      

 PDPاز دو قطب مخالف که بین دو صفحه شیشه ای قرار دارد و گاز پلاسمایی که به درون آن تزریق شده

است، تشکیل شده است  که به این دلیل می تواند 1/10  باریکتر از تلویزیون های CRT ساخته شود.

هنگامی کهPDP در ابعاد بالای 40” ساخته شود ، در مقایسه با CRT که طول اشعه کاتدی آن بالامی رود وLCDکه باید برای هر پیکسل یک ترانزیستور در نظر گرفته شود، خصوصیاتی داردکه تولید انبوه آن را فقط با زیاد کردن تعداد خطوط دو قطبی امکان پذیر می کند.در مدل 40” تولید با وزن کمتر از40Kg و باریکی کمتر از10Cmامکان پذیر است به همین خاطرPDPنه تنها می تواند به عنوان صفحه نمایش دیواری استفاده شود بلکه می تواند در سمینارها و یا جهت صفحات عریض نمایش اطلاعات به کاررود.


 

در تلویزیونهای پلاسما اگر تصویری برای مدت زیادی نمایش داده شود پس از تعویض تصویر باز هم برای مدت زیادی تصویربر روی صفحه دیده میشود. به این مسئله Burn in یا حک شدن تصویر یا Image Sticking میگویند و جاماندگی تصویر ضعف بسیار بارزی در پلاسماها می باشد که البته این ضعف با تنظیماتی در منوی دستگاه تا حد زیادی قابل پیشگری است.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Ping