تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.

تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.

تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیر تلویزیون در کرج | LED LCD سامسونگ و ال جی
تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ توشیبا تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.
09143024408
آدرس تعمیرگاه:
کرج مهرشهر فاز یک

یکی از مهم ترین قابلیت های Smart TV قابلیت اتصال این دستگاه به اینترنت است که به وسیله آن طیف وسیعی از امکانات سرگرمی به دستگاه افزوده می شود که عبارتند از:

1- مرور صفحات وب: به وسیله مرورگر تعبیه شده در منوی دستگاه امکان مشاهده کلیه صفحات Web و مرورگری در اینترنت فراهم می شود. کاربر به راحتی می تواند با در دست گرفتن کنترل جادویی، کنترل معمولی و یا با اتصال موس و کیبورد کامپیوتر به پورت USB به راحتی در صفحات وب پیمایش نماید.

نکته: در مرورگر دستگاه امکان دانلود بر روی حافظه داخلی دستگاه و یا حافظه خارجی وجود ندارد.

2- LG SmartWorld: سرویس LG SmartWorldکه توسط شرکت LG به مشتریان ارائه شده است، شامل مجموعه وسیعی از برنامه های کاربردی و بازی های قابل نصب بر روی تلویزیون های Smart بوده که بصورت آنلاین از طریق منوی تلویزیون قابل دسترسی است. در صورت اتصال تلویزیون به اینترنت و با وارد شدن به LG SmartWorld مجموعه متنوعی از نرم افزار های کاربردی و بازی ها نشان داده شده که کاربر می تواند با انتخاب نرم افزار دلخواه خود آن را دانلود و بر روی حافظه داخلی دستگاه نصب نماید.

نکته: جهت دانلود و نصب برنامه های نامبرده، کاربر باید ابتدا وارد حساب کاربری LG Apps خود شود. برای ثبت نام این حساب کاربری می توان از طریق منوی دستگاه یا مراجعه به سایت www.lgappstv.com اقدام نمود.

3- 3D World: یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان تلویزیون های 3D نبود محتوای 3D کافی جهت مشاهده تصاویر 3D است. از این رو LG سرویس آنلاین 3D World را در تلویزیون های Smart 3D خود تعبیه کرده تا کاربران به راحتی بتوانند گستره وسیعی از کلیپ ها و فیلم های کوتاه و بلند 3D را بصورت آنلاین از طریق منوی تلویزیون خود تماشا کنند. از این رو دیگر نیازی به اتصال دستگاه جانبی پخش سه بعدی (Blu-ray Plyer) به دستگاه نبوده و تنها با اتصال دستگاه به اینترنت این امکان فراهم می شود.

نکته: تماشای آنلاین فیلم سه بعدی به دلیل نرخ بالای انتقال اطلاعات نیازمند اینترنت با پهنای باند بالا است. در غیر اینصورت ممکن است پخش تصاویر دچار وقفه شود.

4- به روز رسانی خودکار دستگاه: با اتصال دستگاه به اینترنت، تلویزیون به طور خودکار به سرور ارتقاء نرم افزاری LG متصل شده و در صورت وجود نسخه های بالاتر به کاربر اعلام می کند که نسخه جدید تری از نرم افزار تلویزیون موجود است. در صورت تأئید کاربر نسخه جدید بر روی دستگاه دانلود شده و نصب می شود.

5- Premium: برنامه های Premium تعدادی سایت اینترنتی هستند که در قالب یک نرم افزار خاص در منوی دستگاه گنجانده شده اند. با اتصال دستگاه به اینترنت می توان به برنامه های Premium منوی دستگاه (مانند خبر آنلاین، IT Iran، سیمرغ و ...) به صورت آنلاین دسترسی داشت.

نکته: برنامه های Premium بسته به کشوری که دستگاه در آن استفاده می شود متغیر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Ping