تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.

تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.

تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیر تلویزیون در کرج | LED LCD سامسونگ و ال جی
تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ توشیبا تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.
09143024408
آدرس تعمیرگاه:
کرج مهرشهر فاز یک

 

میراکست استانداردی است که برای انتقال داده‌های تصویری با کیفیت بالا از طریق WiFi مورد استفاده قرار : Miracast     انتقال تصویر از ابزارهای اندرویدی به صفحات نمایش بزرگ می باشد.

 

می‌گیرد. به‌کمک این فناوری، می‌توان صفحات نمایش بزرگ را به‌عنوان نمایشگر گوشی اندرویدی خود 

استفاده کرد و از تماشای فیلم‌های HD در اندازه‌ای بزرگ‌تر لذت برد یا کار با اپلیکیشن‌های خود را در سایزی متفاوت تجربه کرد. در ادامه نحوه‌ی کار این فناوری را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

 

 

  • amazonx
  • آشنایی با میراکستx
  • میراکست چیستx
  • تعمیر تلویزیون در کرجx
  • نمایندگی تلویزیون در کرجx
  • اسکرین میرورینگx
  • Screen mirroringx
  • cast

 

تکنولوژی Miracast از Wi-Fi Direct داخلی استفاده می کند، یعنی به روتر وایرلس نیازی ندارد.

 

اولین محصولات تایید شده توسط    Miracast، گلکسی S3 سامسونگ و اسمارتفون های Optimus ال جی می باشد.

تاکنون تکنولوژی های مشابه دیگری نیز مورد استفاده قرار می گرفت. به طور مثال Digital Living Network Association  که توسط سونی در سال ۲۰۰۸ ساخته شد DLNA دارای کارکرد متفاوتی نسبت به میراکست است بطوریکه دستگاه ابتدا باید به یک شبکه وای فای خانگی متصل شود. تکنولوژی AirPlay شرکت اپل نیز کارکرد مشابهی با میراکست دارد و امکان برقراری ارتباط iDevice ها را با استفاده از یک سیگنال Wi–Fi به یکدیگر فراهم می کند.

این فناوری توسط اتحادیه Wi-fi معرفی شد . اساس کار Miracast بر مبنای امواج بی سیم و اگر بهتر بخواهیم بگوییم ، بر مبنای Wi-Fi Direct  می باشد . در واقع این فناوری پروتوکلی است که برای ارتباط بی‌سیم مستقیم و نظیر به نظیر بین دستگاه‌های موجود معرفی شده است .

دستگاه‌های سازگار با Miracast می‌توانند به شکل مستقیم و بدون نیاز به دخالت اکسس‌پوینت ( بر خلاف معمول که حداقل از یک روتر استفاده می شود ) ، از طریق عملکرد معرفی شده توسط Wi-Fi Direct با یکدیگر ارتباط برقرار کنند . وقتی دو دستگاه به‌طور مستقیم به یکدیگر متصل می‌شوند ، یکی از آن نقش منبع یا سرور (ابزار فرستنده) و دیگری نقش مقصد یا گیرنده ( ابزاری که محتوا را دریافت و برای کاربر رندر می‌کند) را بر عهده می‌گیرند . در نتیجه ، امکان تماشای ویدیوهای ذخیره شده در یک تلفن هوشمند بر روی یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگتر و یا به ‌اشتراک گذاشتن تصویر پخش شونده روی صفحه نمایش لپ‌تاپ با پروژکتور اتاق کنفرانس برای همکاری بلادرنگ ، ایجاد خواهد شد . تلویزیون‌ها‌ی هوشمند ، دستگاه های دیجیتال  Set-top، نوت‌بوک‌‌ها، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های دارای کارت شبکه بی سیم Wi-Fi از جمله دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند با این قابلیت انطباق پیدا کنند

نحوه استفاده از فناوری میراکست

در ادامه به نحوه راه اندازی و استفاده از فناوری میراکست می پردازیم:

 

استفاده از میراکست در تلویزیون های سری NETCAST

 

جهت استفاده از میراکست در تلویزیون های سری NETCAST به طریق زیر عمل می کنیم:

برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید از طریق wifi direct ارتباط گوشی شما با tv  برقرار گردد . منوی تلویزیون را باز کرده و گزینه شبکه را انتخاب کنید  :

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Ping