تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.

تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.

تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیر تلویزیون در کرج | LED LCD سامسونگ و ال جی
تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ توشیبا تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.
09143024408
آدرس تعمیرگاه:
کرج مهرشهر فاز یک

منظور از کنترل های جادویی یاهمان Majic motion کنترل های موسی هستند که از طریق وایرلس با تلویزیون در ارتباطند. این کنترل ها بدلیل داشت ارتباط رادیویی، مستمر اطلاعات را به تلویزیون ارسال می کنند که به همین علت باتری ها را زود تر از کنترل های معمولی تمام می کنند.
بهترین راه برای استفاده از این کننرل ها خریدن باتری های قابل شارژ بوده که بعد از هر بار اتمام شارژ باتری یک بار شارژ انجام گیرد.
در صورت تمام شدن باطری هم از تلویزیون هشدار اتمام باتری صادر می گردد و هم عملکرد کنترل دارای ایراد می گیردد.
نمونه ای از این کنترل ها بصورت شکل در ادامه آمده است.
برای ریست کنترل ده ثانیه دکمه های Back+Home را نگه داشته و بعد از چشمک ال ای دی کنترل، کنترل ریست شده و آماده رجیستر می شود.
برای رجیستر کنترل با تلویزیون بایستی ok یا غربیلک را کلیک کنید تا تلویزیون بصورت اتوماتیک رجیستری کنترل را انجام دهد.
در صورت رجیستر نشدن کنترل ،
1- احتمالا کنترل مربوط به تلویزیون نیست.
2- برد مین خراب است.
3- کنترل خراب است.
4- برد وای فای احتمال خرابی دارد.
که بعد از تست و ایراد یابی قابل حل می باشد.

نظرات (۹۴)

باسلام

کنترل ما دقیقا همونه که تو عکس گذاشتید تلوزیون ال جی موس وسط رو که میزنم که برنامه مد نظر اوکی بشه پیام registring new  magic  remote  میده اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید

پاسخ:
ریست بکنید ایراد حل نشد از طریق پیام رسان عکس و فیلم ارسال کنید

سلام کنترل جادویی من کلا کار نمی‌کرد کنترل و تلویزیون رو ریست میکنم درست میشه ولی بعد از چند دقیقه دوباره از کار می افته مشکل از چیه ؟ ممنونم.

پاسخ:
بعضی از مدل های ال جی برد وای فای شون خراب میشه باید مدل ارسال کتید
  • شعبان فتحی
  • سلام من کنترل  موسی دارم بدون هیچ ضربه ای یا. اینکه تو آب بیوفته  کلا از کار افتاده  چراغشم هیچی روشن نمیشه  هر چی دکمه هوم با بک میگیریم هیچ عکس‌العملی نشون نمیده ممنون میشم راهنماییم کنید 

    پاسخ:
    باتری خراب شده

    سلام

    دکمه پاور کنترل ما تلویزیون رو روشن میکرد ولی خاموش نه ، ریست کردم الان رجیستر نمیشه چیکارش کنم؟مدل تلویزیون هم الجی a7 هستش

    کنترل من لامپ پاورش دائم روشنه

    خیلی مفید بود

    فقط تو توضیحات بالا ریست گردن تلویزیون هم بیارید کامل تر میشه.

     

  • عباس عرفان
  • رسلام  ،  یه کنترل تلویزیون موس دار مدل 90439 توشیبا را برای استفاده از موس آن برای تلویزیون 65 اینچ توشیبای اندروید دار  خریده ام  ولی نتونستم با تلویزیون خودم مچ کنم آیا راه حلی برای رفع مشکل آن وجود دارد  ؟  باتشکر فراوان 

    پاسخ:
    دانگل موس رو باید پیدا کنید

    سلام وقتی که تلویزیون رو برای اولین بار روشن کردم با تکان دادن کنترل مخصوص موس ، موس حرکت میکرد ولی بعد از فعال کردن کنترل دوم که برای کار های تعویض شبکه و یو آس بی و کارای دیگه رو فعال کردم دیگه برای تکان دادن موس باید دکمه های بالا و پایین و راست و چپ را فشار دهم و کار با موس خیلی سخت شده ممنون میشم کمک کنید

    پاسخ:
    باید ریست بشه و تفکیک ایراد

    سلام یه شماره بزارید تماس بگیریم

    پاسخ:
    09143024408

    سلام من کنترل همه ی کلیدها کار میکنه حتی کلیک میکنم میره که رجیستر بشه ولی در آخر not register میزنه

    پاسخ:
    کنترل حرابه

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد عزیز

    یکدستگاه تلویزیون LG 43UJ651V دارم

    چند مدتی هست که به سختی با هزاربار تلاش گوشیم بزور به تلویزیون جهت نمایش کانکت میشد

    ودیگ قسمت wifi در قسمت تنظیمات هم بالا نمیامد و زمانی که با موس میرم روی تنظیمات wifi موس ناپدید میشه و کنترل ازکار میفته

    و نقطه اتصال گوشیم روشن میکنم توی تلویزیون نمایش داده نمیشه و نه اسم wifi تلویزیون روی گوشیم شناسایی میشه

    تا امروز کنترل ریست کردم البته قبلش هم تلوزیون رو ریست کردم همزمان

    الان دیگ هرچقدر دکمه اوکی میزنم که کنترل کانکت بشه چراغ قرمز روشن میمانه ولی وصل نمیشه

    خیلی ممنون میشم راهنمایی بفرمائید مشکل ازکجا هستش

    و راه حلش چیه

    بسیار ممنون و سپاسگزارم ازتون استاد ارجمند

    خسته نباشید منتظر پاسخگویی تان میمانم

    سپاس🙏

    پاسخ:
    برد وای فای خرابه

    سلام 

    تلویزیون من مدل sj800 49 اینچ هست

    قبلاً مشکلی نداشتم

    از آخرین آپدیتی که زدم کنترلم درست کار نمیکنه

    بک کار نمیکنه

    سرچ کار نمیکنه

    باید بگیری جلوی تی وی تا صدا و شماره ها کار کنه یا انتخاب ورودی

    انگار وای فای به مشکل خورده

     

    چون وقتی گوشی رو وصل میکنم توی اسکرین شیر هم گاهی خود به خود دیسکانکت میشه

    انگار یه چیزی وای فای رو میبره به استند بای

    بعد از چند ثانیه یا بستن اسکرین شیر یا خاموش روشن کردن درست میشه(سکته ای شده)خخخ

    رمجدد تلویزیون رو آپدیت کردم و ریست فکتوری کردم ریموت رو هم ریست و رجیستر کردم

    مشکل خیلی کمتر شده اما باز هم گاهی اتفاق میافته

    توی تنظیمات جایی هست که وای فای رو خاموش کنه یا پاور سیو داشته باشه که وای فای رو استند بای میکنخ؟

    چون اگر بورد وای فای خراب سوخته باشه

    کلا نباید کار کنه

    اینکه گاهی کار میکنم گاهی نه

    فکر میکنم ایراد نرم افزاری باشه

    نظر شما چیه

    پاسخ:
    باید دان گرید بشه

    ممنون ،، مشکل جابجا شدن کانال تلویزیون ما ، با این روش حل شد

    فلش کنترل تلوزیون ما سریع میاد گوشه تلوزیون میچسپه چرا

    پاسخ:
    بردش خرابه

    سلام کنترل من موس دار هست الان چراغ قرمز کنترل روشن هست و علامت موس روی صفحه تلویزیون نشون میده ولی هیچ کدوم از دکمه های کنترل کار نمیکنه و موس هم روی برنامه ها کار نمی کنه میشه منو راهنمایی کنید نه صدا نه تنظیمات نه بقیه کار نمیکنه

    پاسخ:
    کنترل ایراد داره

  • حامد صفرزاده راسته کناری
  • سلام کنترل ریست نمیشه الان تلویزیون رو هم ریست زدم چون کنترل کار نمیکنه okرو بزنم اونم گیر کرده 

     

     

    پاسخ:
    ایپیرام برد کنترل خرابه

    سلام دکمه پاور ریموت کنترل یه سره قرمز روشن هست و دکمه اوکی میزنم میگه این مورد ساپورت نمیشود و همه اینها بعد عوض کردن باتری اتفاق افتاده 

    پاسخ:
    ریست کنید

    سلام،کنترل ال جی من مدل43UJ69000GI, هستش ولی دگمه پاورومیزنی فقط چراغش روشن میشه ولی عمل نمیکنه،ودگمه تاییدیاهمون غلتک هم میزنی میگه بلوتوث بایدمقداردهی شود،بقیه دگمه ها سالمن،تمام مراحل ریست هم انجام دادم ولی نشدچون واسه تنظیم رنگش احتیاج به دگمه تایید دارم، لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ:
    برد وای فای داخل تلویزیون خرابه

    سلام،کنترل ال جی من مدل43UJ69000GI, هستش ولی دگمه پاورومیزنی فقط چراغش روشن میشه ولی عمل نمیکنه،ودگمه تاییدیاهمون غلتک هم میزنی میگه بلوتوث بایدمقداردهی شود،بقیه دگمه ها سالمن،تمام مراحل ریست هم انجام دادم ولی نشدچون واسه تنظیم رنگش احتیاج به دگمه تایید دارم، لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ:
    برد وای فای خرابه

    سلام چجوری شکل موس تلویزیون LG نانو ۷۹۶ را عوض کنیم 

    میشه لطف کنید بگید که دیگه چه قابلیت هایی داره 

    پاسخ:
    از منو اکسسبیلیتی

    واقعا دمتون گرم خیلی آموزنده بو 

  • محمد امین کمی
  • آقا واقعا دمتون گرمممم، من تهرانم، تلوزیونم از شانس بد من رعد وبرق زد به سیمکشی خونمون و انتن تلوزیونمون، هر دوتا برد اصلی سوخت، تعویضشون کردیم، کنترل جادویی تلوزیونمون پویینتر وایرلسش یا همون موس هواییش کار نمیکرد، حدس زدم تلوزیون مشکل نداشته باشه چون وای‌فای و بلوتوث تلوزیونمون کاملا سالم بود، وقتی کنترل جادوی رو ریست کردم و دوباره رجیسترش کردم پویینترش دوباره فعال شد، آقا واقعاااا دمتون گرم، منو از نگرانی و حال بدی در آوردید، خیلی کارساز بود این سایتتون، خسته نباشد

  • مسعود دهقان
  • من back و recents رو باهم فشار دادم و پیغام Bluetooth service needs be initialized را می دهد . الان ۳ساعت این کار رو انجام دادم فقط این پیام میاد و دکمه ها کار نمیکنه . لطفاً چقدر طول می‌کشه که ریجستری بشه

    پاسخ:
    برد ایراد داره

    با سلام بران آموزنده بود و تونستم کنترل جادویی را ریست کنم و درست بشه
    پاسخ:
    موفق باشید
    من مشکلم حل شد
    واقعا ممنون
    سلام- باتری کنترل مجیک تلویزیون ال جی روزانه تموم می شود. علتش چیست و چه باید بکنم؟
    پاسخ:
    متاسفانه باتری ها باتری نیستن
    سلام خسته نباشید موس کنترل از کار افتاده دکمه اوکی هم میزنم پیغام belutooth service needs to be intialized میشه راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام
    این ایراد مین هست
    باید ریست کنید تلویزیون  رو
    سلام.
     مدل تلویزیون LED 3D LW5700
    مدل مجیک کنترل AKB 732955 
    دانگل هم سالم. 
    هر 3 مورد سالم باطری نو ,ریست فکتوری شده تلویزیونو  در معرض هیچ فرکانس متداخلی نیست. کنترل رجیسترنمیشه و همونطور که دیدم قبلا هم گفته شده دکمه back نداره و لطفا قبل اینکه حرف منو رد کنید به مدل این مجیک کنترل نگاه کنید و ببینید که نداره و فقط :
    power
     home
     ok
     up down right left
     volume up down
     channel up down
     mute
    داره. همه دکمه ها سالم و کار میکنه فقط رجیستر نمیشه تا نشانگر موس حرکت کنه. باید چیکار کرد؟
    پاسخ:
    سلام
    برد مین خرابه
    سلام کنترل تلوزیونم خراب شد کنترل خریدم ولی ثبت نمیشه تلوزیون ۴۹ uf85000 هست و کنترل mr600 هست یکی مثلش خریدم ولی ثبت نمیشه
    پاسخ:
    ریست کنید بعد
    هم تلویزیون هم کنترل رو
    سلام
    تلویزیون من 49sj800 هست ، و بعد از یکسال، ریموت کنترل دچار مشکل شد و رجیستر نمیشد. باتری آلکالاین نو هم انداختم ولی باز مشکل داشت و به درستی کار نمیکرد. برای رجیستر شدن، مدام پیغام ایراد در کانکشن بلوتوث میداد. همه راههارو امتحان کردم، چندتا تعمیرکار هم گفتن که ریموت خراب شده، بعد از چند روز، سایتها و بلاگهای خارجیو بررسی کردم، یکی از راههای پیشنهادیشون ریست کردن خود تلویزیون بود که من امتحان نکرده بودم.
    بعد از ریست کردن تلویزیون به حالت کارخانه، ریموت رجیستر شد و مشکلم برطرف شد.
    امیدوارم اگه این مشکلو دارین، این نظر کمکتون بکنه.
    سلام من تلویزیون ال جی ۵۵ اینچ sj80 خریدم الان روشن کردم دکمه اوکی رو که میزنم رجیستر نمیشه ، طبق دستورالعمل هم خاموش کردم روشن کردم بعد بیست ثانیه زدم بازم میزنه رجیستر نمیشه ، ریست رو هم انجام دادم بازم نشد ، مشکل رو میدونین ؟
    پاسخ:
    تلویزیون رو ریست کنید
    کنترل من دکمه home نداره چه طور ریست کنم
    پاسخ:
    حتما داره
    سلام
    تلویزیون من مدل lh600t هستش. بعد از آخرین بروزرسانی هم گزینه on/off وای فای تلویزیون از داخل منو حذف شده هم کنترل جادویی رو میخوام ست کنم این ارورر رو میده.
     bluetooth service needs to be initialized
    لطفا بگید از کجا میشه تشخیص داد area code تلویزیون چی هست.
    ضمنا تو قسمت منو سرویس تلویزیون تو قسمت wifi جلوش با قرمز نوشته NG این یعنی چی؟  
    پاسخ:
    برد بایستی ریست شود

    سلام باطری تموم شده بود عوض کردیم الان دیگه کار نمیکنه .میشه علتش رو بگید؟
    پاسخ:
    :>
    سلام کنترل تلویزیون AN mr600 خودبه خود کار میکنه و صدای تلویزیون رو پایین بالا میکنه خودبخود روشن میشد الان دیگه کامل از کار افتاده و کار نمیکنه لطفا راهنمایی کنید که چطور درست میشه ممنون
    پاسخ:
    خرابی سی پی یو هست

    سلام  کنترل تلویزیون ما از این جادویی هاست غربیلک رو وقتی حرکت میدیم  نشونش روی تلویزیون حرکت  میکه ولی وقتی روش فشار میدیم که مثلا برنامه ای رو بیاره کار نمیکنه. میشه لطفا کنید بفرمایید چیکارکنیم که درست بشه
    پاسخ:
    احتمالا دکمه غربیلک از کار افتاده است
    سلام 
    من کنترلم مدلakb732955هستش و مطمئن ام دکمه backنداره 
    الان برای ریست باید چیکار کنم؟؟؟؟
    پاسخ:
    همه کنترل ها دارند

  • علی تقی پور
  • سلام باطری کنترل جادویی تموم شده بود عوض کردم دیگه کار نکرد چیکار کنم هوم و بک روی کنترل نیست چیکار کنم
    پاسخ:
    یکم دقت کنید هست
    سلام تلویزیون lg554k دارم برد ش سوخته عوض کردم الان کنترل جادویی ست نمیشه چکار کنم ممنون 
    پاسخ:
    باید ریست کنید
    سلام الجی 43uh 651 را روشن میکنم فقط روی صفحه این پیامو میده مشکل از کجاست factory mode
    how to go to user mode  press lnstop 
    key with remote control 

    پاسخ:
    برد مین خرابه

    سلام.من یه ال جی مدل 49uj670v دارم میخوام کنترول جادوییش رو با مدل 55UJ630V ست کنم/امکانش هست؟ اصلا تلوزیون ال جی مدل 55UJ630V باید کنترول جادویی همراهش باشه؟
    پاسخ:
    بله
    یکیه
    سلام
    کنترل تلویزیونم بعد ی سال دچار مشکل شده.اول که دکمه پاورش دیر عمل میکرد.بعد دو یا سه بار شار دادن عمل میکرد.بعد دو هفته درست شد خودش ولی حالا موسش از کار افتاده.نیاز به ریست داره یا تعمیر؟!؟!
    ممنون
    پاسخ:
    ریست کنید درست نشد بایستی تهیه یا تعمیر بشه
    سلام کنترول جادویی وپسرم انداخت داخل اب بعدازاون فقط دوتا دکمه اش کارمیکنه چیکارش کنم
    پاسخ:
    متاسفانه سولفاته شده مدارش
    با سلام
    من ال ای دی  55uh650 دارم. باطری ریموت تموم شده بود عوض کردم هر کاری میکنمد اصلا کار نمیکنه، ریسیت کردم بازم هیچ کاری نکرد، مشکلش چیه؟ 
    پاسخ:
    کنترل خرابه

    سلام
    مدتی قبل اسباب کشی داشتیم و بعد از اینکه تلویزیون رو روشن کردیم موس کنترل جادویی کار نمی کرد و مشکلات دیگه....
    از طریق سایت که نحوه ریست گفته بود انجام دادم ولی موثر نبود.....
    .....
    تا اینکه یه روز دخترم وقتی میدوید کنترل با شتاب زیادی به سرامیک خورد و دوباره فعال شد...
    جوری که خورد زمین فکر کردم کلا نابود شد ولی حالا خیلی خوب کار میکنه....
    نمیدونم چرا ؟؟؟!!!
    شاید به دردتان بخوره.
    پاسخ:
    بسیار عالی
    سلام،کنترل من ریست نمیشه.مشکلش چیه ؟
    پاسخ:
    نیاز به تعمیر دارد 
    عالی بود خسته نباشی
    با سلام من حدود ۶ ماه پیش یه تلویزیون الجی LH6000GT خریداری کردم کنترول جادوی زود زود باطری تموم میکنه. گفتن باطری اصل بگیر خریدم دوباره بعد ۲ روز باطریش تموم شد. تو تلویزیون حی هشدار تمام شدن باطری کنترول نشان میده مشکل از چی میتونه باشه لطفا راهنمای کنید با تشکر
    پاسخ:
    باتری قابل شارژ بخرید
    سلام کنترل باتریش تموم شد و اخرش یک صدایی از قسمت باطریش میومد..عوض کردم کلن کار نمیکنه بنظرتون باید چیکا کنم...از کجامیشه نو خرید؟؟
    پاسخ:
    سلام
    عکس از برچسب پشت کنترل تلگرام ارسال کنید
    سلام, کنترل مجیکال ما دکمه پاور خیلی به سختی کار میکنه, ممنون میشم راهنمایم کنید
    پاسخ:
    بایستی با کنتاکت شور کلید مربوطه را بشویید
    سلام‌و‌وقت بخیر
    کنترل تلویزیون ال یی دی ۴۸ اینج ال جی هیچ کدوم از کلیدهای کار نمی کنه باطری هم عوض کردم بازم کار نمی کنه قبلا هم کنترل جادویی از کار افتاده بود
    چطوری باید تست کنم مشکلش چیه چظ
    پاسخ:
    سمت دوربین گوشی بگیرید
    دکمه ها رو فشار بدید
    اگه نور فرستنده رو دیدید یعنی کنترل ارسال می کنه
    سلام
    ریموت کنترل جادویی بنده سالمه فقط چند وقتیه غلتکش خووب نمیچرخه، میخواستم ببینم چجوری میتونم درستش کنم، اگه بشه راهنماییم کنید باز کنمش فک کنم بتونم تعمیرش کنم.
    مدل تلویزیون ال جی 47LB7000GL
    پاسخ:
    باز کنید. مثل ماوس کامپیوتر هست
    سلام.وقتتون بخیر.تلویزیون من ال جی اسمارت 43 هست.از دیروز کنترل فقط خاموش و روشن و کم و زیاد کردن صدا رو انجام میده.و بقیه دکمه ها اینگار قفل شده.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    پاسخ:
    باید از عملکرد کنترل مطمئن باشید 
    با سلام باافزایش صدای ریموت کنترل ال جی تلویزیون خاموش میشه مشکل چیه ممنون راهنمایی کنید
    پاسخ:
    مدل دقیق تلویزیون چیه ؟ 
    با سلام
    کنترل جادویی ال جی من همه دکمه هاش رو که فشار میدم لامپ ال ای دی قرمز بالا روشن میشه اما وقتی دوربین میزارم  تعداد از دکمه ها از جمله دکمه. Ok و back  ال ای دی مادون قرمز کار نمیکنه لطفا راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    قرار نیست همه دکمه ها تو کنترل جادویی از طریق مادون کار کنند
    بعضی عملکرد ها از طریق وای فای و امواج رادیویی هستند
    سلام کنترل هوشمند ال جی باطریش تموم شد الان باطری نو گذاشتم دیگه دکمه پاور علامت نمیده و روشن نمیشه کنترل مدل mr600است چگونه باید کنترل را روشن کنم
    پاسخ:
    ریست کنید
    سلام کنترل جادویی باطریش تموم شده باطری تازه زدم کار نمیکنه لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    ریست کنید
    تو متن مشخص کرده ام نحوه ریست رو
    سلام خسته نباشید .کنترل دستگاه الحی ما از همین جادویی هاس. کلید 0k وسطش کار نمیکنه. الان جدیدا کلا هنگ کرده همینجور شبکه عوض میکنه..هیچ جاهم تعمیر نکردن.. چکار کنم.. 
    پاسخ:
    باتری عوض کن و ریست کن 
    با عرض سلام تلویزیون مدل سونی w600 مدتی بود کنترل کار نمیکرد و از گوشی استفاده میکردم به جای کنترل اما الان با گوشی هم دیگه کار نمیکنه دلیلش چیه ممنون
    پاسخ:
    باید امتحان کنید تفکیک ایراد شود
    باعرض سلام وخسته نباشید،من چند ماهی تلوزیون 49uh850v گرفتم چند روزی  وقتی تلوزیون روشن میکنم و مدتی از کنترل استفاده نمیکنم ، بعدش که میخوام از کنترل استفاده کنم هچکدوم از دکمه ها کارنمیکنه بجز کلید پاور،که بعد از خاموش و روشن کردن تلوزیون  مشکل کنترل حل میشه، ولی بعد از مدتی که تلوزیون روشن و نیاز به استفاده از کنترل پیدا میکنم ، باز هم بجز کلید پاور بقیه کلیدها غیر فعال میشن.ممنون میشم منو راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    باتری کنترل خرابه
    سلام
    کنترل جادویی مدل AKB732955 داریم،تازه برای استفاده اوردیم ، فقط دکمه خاموش روشن کارمیکنه ،قبلا کاملا میشناخت تلویزیون ،ب نظرتون مشکل از چی می تونه باشه.
    ممنون .
    سلام
    کنترل جادویی مدل AKB732955 داریم،تازه برای استفاده اوردیم ، فقط دکمه خاموش روشن کارمیکنه ،قبلا کاملا میشناخت تلویزیون ،ب نظرتون مشکل از چی می تونه باشه.
    ممنون .
    پاسخ:
    با توجه به مدل تلویزیون شما LW5700
    احتمال خرابی از برد مین است

    سلام قبلا ال ای دی ال جی مدل UG870T داشتم و الان ال ای دی ال جیSJ800v  خریدم میخوام کنترل جادویی تلویزیون قبلی رو روی sJ800 ست کنم ولی نمیشه لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    ست نمیشه مدل های کنترل ها لا هم فرق دارن
    کنتل سامسونگ مدل Ah59-02294A که هم dvd وهمtvرا کنترل میکرد الان فقط در مود dvdکار میکند و در مود tv کار نمی کند .چرغ سبز و زرد که نشان دهنده تغییر مود از tv به dvd است نیز درست است .فکر می کنم اشتباها با فشار چند دکمه همزمان حالت tv آن ریست شده . 
    لطفا راهنمایی کنید .
    پاسخ:
    به کاتالوگ مراجعه کنید
    سلام خسته نباشید 
    منظور از ژله همون دکمه های روی کنترل شامل خاموش کردن و شماره ها و غیره ک همه با هم هستن
    با تشکر
    پاسخ:
    عکس کنترل رو برام بفرست تلگرام
    سلام خسته نباشید
    لطفا هر کسی کنترل موسی داره و خراب شده نیاز نداره من خریدارم و خیلییی نیاز دارم چون من فقط ژله رو میخوام از روش بردارم و روی کنترل خودم بذارم هر کسی میفروشه جواب منو بده خریدارم دهدار شماره تماس ٠٩١٦٩٥٢٨٩٣٥
    پاسخ:
    منظور از ژله دقیقا چیه؟
    سلام خسته نباشید
    من کنترل تلویزیون سالمه 
    اما وقتی تلویزیون از کارتن باز کردم و کنترول ک خواستم در بیارم داخل کنترل پر از مورچه بود و قسمتی از ژله ها رو خورده همین طور ژله موس
    میخواستم ببینم ژله خالی گیرم میاد بخرم؟
    پاسخ:
    😀😀
    سلام. خواهش میکنم جواب منو بدین. ما ال سی دی الجی داریم امروز میخواستم روی یکی از شبکه هاش قفل بزارم...کلا رفته روی اتوماتیک و دیکه نه خاموش میشه نه دکمه های کنترل کار میکنه... خودش بصورت خودکار میره روی هر شبکه ای...چیکارش کنم؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام تماس بگیرید مفهوم نیست
    سلام ‌خسته نباشید.
    متاسفانه تلویزیون oled من به علت صاعقه گرفتی که از دیش ماهواره و سیم آنتن منتقل شده بود مین بردش  سوخت و بعد از تعویض آن، کنترل رو باید هر سری که که تلویزیون رو روشن می‌کنم رجیستر کنم ( با فشار هوم و یک ).
    مشکل چیه و چطور رفع میشه ؟!
    پاسخ:
    مطابق دستورالعمل ریست انجام دهید
    سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
    اگر ریموت موس دار خراب شده باشه این کنترل ها قابلیت تعمیر دارن یا باید عوض بشه کلا!؟ممنون میشم راهنماییم بفرمایید 
    من از اهواز خدمت شما پیام میدم اگر بتونین مرکزی رو تو اهواز بهم معرفی بکنین ممنون میشم...
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام لطفا عکس کنترل رو برام بفرستید
    با عرض سلام
    من تلویزیون ال جی اسمارت مدل 49lh60دارم باطری ریموتش تموم شده بود و باطریش رو عوض کردم از وقتی که باطریش رو عوض کردم موس وسط صفحه مونده و جا ب جا نمیشه...ریستش هم کردم باز فایده نداشت دکمه back+homeرو گرفتم باز فایده نداشت خواهشا میشه راهنماییم کنید...ممنون
    پاسخ:
    سلام کنترل شما خرابه متاسفانه 
    سلام آقا کنترل ما کار میکرد باتریش ضعیف شده بود چن بار باتریو در اوردم هی چراغ پاور کنترل روشن بود ولی کار نمیکرد دفعه آخر پاور سه تا چشمک زد بعد دگ بالا نیومد
    پاسخ:
    راهکارش فقط ریست کردنه کنترل هست 
  • عادل احمدی
  • سلام تلویزیونم مدل 55uh850v هستش که کنترلش کار میکرد مدلش (mr600) چندروز پیش یکی از اشنایانم تلویزیونش شکست کنترلشو داد به من کنترلشو مدلش (mr650)اوردم تست کردم روی تلویزونم جواب داد الان هر کاری میکنم کنترل خودم اتصال نمیشه و ماوس کار نمیکه کنترل رو گرفتم جلوی دوربین موبایل و کلید back و 3d و جهت ها  نور سفید نمیزنن توی دوربین موبایل
    لازم بذکر هستش که بگم کنترل خودم تا قبل از نصب اون کنترل کار میکرد
    پاسخ:
    باید کنترل رو ریست کنید
    سلام.کنترل جادیو من بااینکه کلن کم ازش استفاده کردم کار نمیکنه باطری براش عوض کردم
    ولی فایده نداشت بک + هوم را هم باهم فشار دادم هیچی نشد،،
    پاسخ:
    بک و هوم رو بگیرید ۱۰ ثانیه 
    کنترل باید چشمک بزنه
    اگه نزنه ایراد باتری یا ایراد کنترل داره
  • علیرضا عیسی پور
  • سلام و خسته نباشی خدمت شما و همکاران محترم
    تلویزیونم رو که مین ان خراب بود تعمیر کردم الان با کنترل جادویی روشن و خاموش میشود ولی کنترل عمل نمیکند در حالیکه کنترل معمولی عمل میکند درضمن تلویزیونم هیچ کلید روی صفحه نمایش ندارد مشکلم را چطوری باید حل کنم

    باسپاس
    پاسخ:
    برد مین شما با کنترل جادویی سازگاری ندارد
    یا مین ساده بسته شده
    یا کنترل با مین مچ نیست
    اقا کنترل معمولی بخر برا تلوزیون عمر باطری خیلی میشه خودتون اذیت نکنید با کنترل جادویی
    سلام کنترل تلوزیون من مدتی بود زود به زود باتری خالی می کرد.امروز باتری جدید گذاشتم روش دیگه کار نمی کنه.اگر خراب شده آیا تعمیر میشه لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    ریست کنید
    اکثرا ایراد از باتری ها است
    سعی شود باتری قابل شارژ با آمپر بالا تهیه شود
    سلام تلویزیون ال ای دی ال جی 49uj670گرفتم اما رسیور کار نمیکنه یعنی اصلا برق به ال ان بی نمیده چکارش کنم
    پاسخ:
    نصب تیونر دوم با تنظیمات خاص امکان پذیر است
    سلام ما تلوزیون 49uj6900گرفتیم امروز تصویر سرچ مدام بالا میاد.دکمه خاموش روشنم چراغش روشن هست تا باطری درنیاریم تصویر نمیره.ریست هم نمیشه.باید چیکار کنیم
    پاسخ:
    از طریق تگرام پیگیری کنید

    باسلام برای فعال کردن کنترل جادویی با فشار دادن غربیلک این عبارت registering new magic remote نمایش داده وبعد از ان عبارت بعدی failed to register magic remote please try again نمایش داده میشه.
    یا با فشار دادن دکمه هایی مثلهSTP یاFOCUS عبارت
    press ok register the magic remote with your tv نمایش داده میشه که با فشار دادن ok(همان غربیلک) دوباره همان عبارتregistering new magic remote نمایش میشه.ممنون میشم راهنمایی کنید بتونم فعالش کنم
    پاسخ:
    تلویزیون را ریست کنید
    سلام روزتون بخیر..
    کنترل تلویزیون کار نمیکنه کلا باطریشم عوض کردیم اما فایده نداشت..فقط روشن میشه و خامکش و صداشم کم و زیاد میشه و روی یک شبکه ثابت مونده اصلا عوض نمیشه شبکه..مشکل ازچیه؟ممنون میشم راهنمایی کنید.. تلویزیون هم ال جی هست..
    پاسخ:
    دوربین گوشی رو روشن کنید کنترل رو به سمت دوربین بزنید باید با فشار هر کلیل چراغ نشون داده بشه تو گوشی اگه کلید هایی که میگید روشن نکنه ایراد کنترل هست احتمالا آب رفته توش
    سلام کنترل مدتی بود که باتری زود خالی میکرد ریست و ریجستری کردیم دیگه موس رو نمیاره ولی کار میکنه..قبلش نشان موس رو میاورد
    پاسخ:
    مدلش چیه؟  
    سلام. تلویریون را ریست فاکتوری کردم. بعد از روشن کردن تلویزیون به هنگام pair کردن کنترل پیغام میدهد: unable to pair with magic remote

    لطفا راهنمایی فرمایید.

    پاسخ:
    کنتذل را ریست کنید
    باسلام تلویزیون من مدلuh850هستش کنترل جادوئیش خراب شد یه کنترل جدید گرفتم باتلویزیون رجیستر نمیشه دکمه بک وهوم روباهم میگیرم عمل نمیکنه همش مینویسهonlyspecificremotmodelcanbepaired مشکل چیه ممنون
    پاسخ:
    ورژن کنترل با ورژن وای فای تلویزیون یکی نیست 
    کنترل باید عوض بشه
    با عرض سلام و خسته نباشید. کنترل مجیک ما باطریش تموم شد یه چند روزی نداشتم بعد که گذاشتم دیگه کار نمیکنه. یعنی اصلا چراغشم روشن نمیشه. ممنون میشم کمکم کنید 
    پاسخ:
    باتری هاشو عوض کنید
    اگه کار نکرد کنترل خراب شده است 
    با سلام  و خسته نباشید
    تلویزیون ما مدل uf8500 lg هستش کنترل اش هوشمنده از دیروز دکمه ها قاطی کرده دکمه کانال رو میزنی چیز دیگه میاره همش یه پیغام رو صفحه میده که میخوای به نت ورک کانکت بشی یا نه هرچی میزنم no بازم نمیشه یه پیغم هم بالا میزنه که audio در ضمن کنترل دستگاه کمی خیس شده بود باطری رو عوض کردیم نشد چه کار کنیم لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام متاسفانه کنترل خراب شده. میتونید یه کنترل ساده بخرید و استفاده کنید
    باید مدار داخل کنترل خشک بشه
    با سلام مدل  tv47lb69000کنترل جادویی کلا کار نمی کنه باطری نو هم انداختم در شروع دگمه مدور با سرعت بالا کانالها رو عوض میکنه و بعد از لحظه ای کلا کار نمیکنه لطفا راهنمایی کنید. با احترام
    پاسخ:
    کنترل رو ریست کنید
    باسلام وعرض خسته نباشی کنترل ال جی مدل 2011 موقعی که دکمه های OK وMUTE را میگیرم که ریست نمیشود وبعد برای ثبت نام کنترل دکمه OK را میزنم چندثانیه درحال شناسایی وبعد پیغام میدهد که ثبت نام انجام نشد میخوام ببینم عیب کار کجاست لطفا راهنمایی فرمایید ممنون
    پاسخ:
    کنترل خراب است
     اشارگر موس کنترل هوشمند تلویزیون  از روی صفحه محو شده است و بعضی از دکمه های ریموت نیز کار نمیکند  اشکال از چیست 
    پاسخ:
    باتری عوض شود
    ریست شود
    مجددا رجیستری کنترل انجام شود
    سلام خسته نباشید.من دوروزه تلویزیون الجی55LH60000GIروخریدم.که امروز دکمه اشاره گر مانند ماووس کلا مخفی شده بود درضمن بعضی از دکمه ها رو هم ک میزدم این نوشته رو میاورد ثبت کنترل مجیک ک هر کاری کردم ثبت نشد بعدش ریستارت کردیم و تنظیمات کارخانه و ریسیت کلی.میخوام ک نصب کنم مینویسه okروفشار دهید روی مجیک کنترل تا تلویزیون با کنترل مجیک جفت شه ولی هر کاری میکنم دوباره همون نوشته رو میاره.خواهشا راهنمایی کنین اشکال کجاس
    پاسخ:
    ثبت نشدن کنترل ایراد برد مین و یا کنترل می باشد،
    برای کنترل تنها کاری که میتوان کرد تعویض باتری در مرحله اول، بعد گرفتن دکمه های home و back باهم به مدت ده ثانیه تا کنترل جادویی ریست شود. 
    در خصوص برد مین نیز می توان با کنترل سرویس تلویزیون رو ریست کرد.
    ایراد شما احتمال زیاد از معیوب بودن باتری های کنترل است.
    در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر تماس بگیرید 
    با سلام 
      tv lg 2017 گرفتم ولی متاسفانه دکمه در بدنه گیر کرده بوده و چراغ قرمزoff ظاهرا روشن مونده که بعد از چند ساعت حتی با عوض کردن باطری ها نیز کار نمیکنه ... با ریجستری حل میشه باید برد تعمیر کرد 
    پاسخ:
    احتمالا میتوان با دکمه Instop روی کنترل سرویس تلویزیون رو راه انداخت
    سلام، من تلویزیون 3d ال جی 47 دارم دیروز صبح که می خواستم روشن کنم ، روشن نشد . به تعمیرگاه مراجعه کردم وعلت را سوختن برد اصلی تشخیص دادند و برد را تعویض نمودند. ولی کنترل از کار افتاد و کلید های  home, bake و غلطک از کار افتاده وکار نمی کند . نظر تعمیرکار تعویض کنترل است . آیا به نظر شما بایستی کنترل را تعویض کنم .
    پاسخ:
    احتمالا ایراد از مین جدید هست مدل دقیق تلویزیون چیه؟  
    سلام، چند تا از دکمه های کنترل تلویزیون من کار نیمکنن، دکمه home، کار نمیکنه که کنترل رو ریست کنم، لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون
    پاسخ:
    ایراد از کنترل هست بایستی تعمیر شود 
  • یادگار رو بینا
  • با سلام ببخشید کنترل موسی دستگاه من که ال ای دی مدل 42lw5700 است کار نمی کند و پیش تعمیر کار هم رفتم میگه کنترل سالمه باید ریستارت بشه و دوباره راه اندازی بشه و چون ما از سهر دور هستیم  و من خودم میخوام این عمل رو انجام بدم و به انترنت هم مراجعه کردم و از او تو سایت ال جی گفته تلویزیون را خاموش کنید و بعد از ده یا بیست ثانیه دگمه هاوم و بگ . را فشار دهید و از انجا که کنترل من فقط دگمه هاوم دارد و دگمه های زیاد کم و عوض کردن کانال و اوکی و بیصدا و خاموش روشن و هاوم و قابل دگمه بک هستش چگونه اینکار را انجام بدم که کنترل دوباره راه اندازی شود 
    پاسخ:
    دکمه mute و home را ده ثانیه نگه دارید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    Ping