تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.

تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.

تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیر تلویزیون در کرج | LED LCD سامسونگ و ال جی
تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ توشیبا تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.
09143024408
آدرس تعمیرگاه:
کرج مهرشهر فاز یک

آپدیت کردن تلویزیونReviewed by گروه تخصصی رایان on Jun 9Rating: 3.5

آیا آپدیت کردن تلویزیون لازم است؟

آپدیت و بروز رسانی جزء جدا نشدنی و بایسته نرم افزارهای امروزی است و بسیاری از آنها در صورت عدم بروزرسانی به موقع کارائی لازم را از دست می دهند و یا با گذشت زمان بسیاری از قابلیت های روز را نخواهند داشت. در عین حال اکثریت تولید کنندگان امروز تلویزیونها در محصولات خود از نرم افزارهای اختصاصی و حتی در برندی مانند سونی از اندروید استفاده می کنند.در محل تلاقی این دو نام یعنی نرم افزار و تلویزیون یک سوال مهم پیش می آید و آن اینست که آیا تلویزیونها هم مانند سایر دستگاههای دارای نرم افزار باید پس از مدتی و یا با اعلام نسخه جدید نرم افزار بروزرسانی و آپدیت شوند؟

اهمیت این سوال و جاب آن وقتی بیشتر آشکار می شود که در بخش تعمیرات تلویزیون روزانه چندین مراجعه راداریم که در اثر آپدیت تلویزیون با مشکلاتی از قبیل از کار افتادن دستگاه یا از دست رفتن یکی از قابلیتها مانند دریافت کانالهای دیجیتال، از کار افتادن کنترل، کار نکردن بلوتوث، هنگ کردن و حتی در مواردی روشن نشدن تلویزیون مواجه شده اند در حالیکه اظهارات مصرف کنندگان حاکی از اینست که تنها کاری که انجام داده اند قبول انجام بروز رسانی نرم افزار آن هم زمانی است که خود دستگاه با دستیابی به سایت مرجع اعلان کرده است. البته موارد زیادی هم هست که آپدیت تلویزیون با موفقیت انجام شده اما مشکل زمانی بروز می کند که متوجه می شویم در صورت آپدیت اشتباه انجام مجدد آن در بسیاری موارد بعلت عدم کارکرد صحیح دستگاه غیر ممکن می شود.

بروز رسانی تلویزیون

تلویزیون های سونی در سری w800c مجهز به اندروید هستند.

 

تفاوت ساختاری تلویزیون با سایر دستگاههایی که دارای نرم افزار هستند مانند گوشی های موبایل باعث می شود که نتوان آنها را به مانند آنچه در گوشی ها اتفاق می افتد با استفاده از برنامه های ساده نرم افزاری به اصطلاح فلش کرد و یا به مانند یک کامپیوتر مجددا نصب ویندوز را انجام داد. این تفاوت به نحوی است که در بسیاری از عیوب نرم افزاری تعمیر تلویزیون معیوب در نهایت با تعویض سخت افزاری انجام می شود.

اصولا مطمئن ترین راه آپدیت تلویزیون استفاده از برنامه های مطمئن و تست شده با استفاده از حافظه فلش است چرا که احتمال خطا در این حالت به پایین ترین مقدار خود می رسد و نکته آخر اینکه باز هم برخلاف سایر دستگاههای دیگر عموما حتی بعد از یک بروزرسانی موفق هم عموما در تلویزیون تغییر خاصی مشاهده نخواهد شد و بر خلاف تصور عموم هیچ منویی کم یا زیاد و یا توانایی خاصی اضافه نخواهد شد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Ping