تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.

تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.

تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیر تلویزیون در کرج | LED LCD سامسونگ و ال جی
تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ توشیبا تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.
09143024408
آدرس تعمیرگاه:
کرج مهرشهر فاز یک

نصب تلویزیون روی دیوار

با تغییر دکوراسیون می توان روح جدیدی به محیط بخشید و یکی از این تغییرات که بسیار بیشتر از اسم خودش می تواند در زیبایی و کارآمدی محیط به شما کمک کند نصب تلویزیون روی دیوار و تغییرات جانبی آن است. تلویزیون بعنوان اصلی ترین وسیله بخش لوازم صوتی و تصویری منزل بحساب می آید و نحوه دکوراسیون آن بعلت قرار گرفتن در فضای نشیمن منزل بسیار در طراحی داخلی به چشم می آید.

برای نصب تلویزیون روی دیوار اولین چیزی که احتیاج دارید پایه دیواری تلویزیون است که بر حسب اینچ تلویزیون و دامنه حرکت پایه دارای انواع مختلفی است:

پایه دیواری تلویزیون : مدلهای پابت

پایه دیواری تلویزیون

همانطور که از نام آن پیداست تلویزیون را به طور ثابت روی دیوار قرار می دهد و هیچگونه حرکتی ندارد. این مدل پایه بیشتر مناسب اماکن تجاری پر رفت و آمد و نصب نمایشگرهایی است که اطلاعات را نمایش می دهند.

 پایه دیواری تلویزیون :پایه های متحرک بالا و پایین (Titlt)

نصاب تلویزیون روی دیوار

این پایه ها دارای حرکت بالا و پایین هستند و دامنه حرکتی آنها 15 درجه است. این پایه ها برای منازل و اماکن تجاری خاص و کم رفت و آمد که در دسترس بودن تلویزیون مشکلی را ایجاد نمی کند مناسب هستند. حرکت تلویزیون باعث می شود دوری و نزدیکی به تلویزیون تاثیری در راحتی بیننده نداشته باشد و حتی با تغییر زاویه از انعکاس نور محیط در تلویزیون جلوگیری شود.

پایه دیواری تلویزیون : پایه های متحرک تمام جهات

پایه دیواری تلویزیون

این پایه ها برای اماکن خاصی که تلویزیون نیاز به تغییر زاویه بسیار زیاد دارد استفاده می شود. وزن تلویزیون در این نوع از نصب بسیار تعیین کننده است .

پایه دیواری تلویزیون : پایه های سقفی

نصب تلویزیون به دیوار

این پایه ها برای نصب تلویزیون در اماکنی استفاده می شود که نیاز به دید نمایشگر از فواصل دور باشد و جز در موارد خاص توصیه نمی شود.

 

در نصب تلویزیون روی دیوار اولین قدم انتخاب یک پایه دیواری مناسب است که می توانید برای انتخاب پایه و برای اطلاع از جزئیات و کیفیت نصب تلویزیون روی دیوار با ما تماس حاصل کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Ping