تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.

تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.

تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیر تلویزیون در کرج | LED LCD سامسونگ و ال جی
تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ توشیبا تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.
09143024408
آدرس تعمیرگاه:
کرج مهرشهر فاز یک

۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

درباره ما - روش های ارتباط با ما جهت سفارش تعمیرات تخصصی oled led lcd پلاسما

 


تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی در منزل تمام مناطق کرج
تعمیرات تلویزیون های 
LCD,LED,PLASMA,MONITOR TV,OLED
نصب تلویزیون های بانه، دیواری، تعمیرات تلویزیون با کمترین قیمت و کوتاه ترین زمان ممکن کرج
خرید تلویزیون های شکسته با بالاترین قیمت
تعویض صفحه برای تلویزیون های شکسته
تعمیرات و تنظیمات سینما خانگی رفع ایرادات نداشتن زبان فارسی و... 
 
بر اساس نوع
40 اینچ و کوچکتر - 55 اینچ و بزرگتر - از 42 تا 48 اینچ - از 49 تا 52 اینچ
 
بر اساس سازنده برنده ها
سونی Sony - پاناسونیک Panasonic - سامسونگ Samsung - ال جی LG - فراسو Farassoo - شارپ Sharp - ایکس ویژن X.Vision - فیلیپس Philips - سی یرا Sierra - لووه Loewe - اسنوا Snowa - دوو Daewoo - تکنوکام Tecnocom - تی سی ال TCL - بلست Blest - شهاب Shahab
 
از طریق تلگرام هم در خدمتیم
 
جهت مشاوره و هماهنگی تعمیرات در منزل کرج و دفتر تماس حاصل فرمایید 24 ساعته

09143024408

امروزه در اکثر وسایل الکترونیکی از جمله وسایل صوتی و تصویری، پاور کامپیوتر، انواع شارژرها، اینورترها و… ازکلیدزنی و مدارات سوییچینگ برای تبدیل ولتاژ و جریان استفاده می شود. زیرا نسبت به منبع های تغذیه خطی که با ترانسفورمرهای بزرگ عمل تبدیل ولتاژ و جریان را انجام می دهند وزن کمتری دارند، حجم کمتری را اشغال می کنند، نسبتا ارزان قیمت تر هستند و مهم تر از همه این که بازده بالاتری دارند. همچنین می توان رنج ولتاژ ورودی گسترده تری را به آن ها اعمال نمود و با این وجود خروجی آن ها بدون استفاده از رگولاتورهایی با اتلاف انرژی زیاد کاملا تثبیت شده است. یک منبع خطی با تلف کردن توان، خروجی را رگوله یا یکسو میکند ولی در روش سوئیچینگ با تغییر میزان دوره سیکل سوئیچ، ولتاژ و جریان خروجی کنترل میشود. با یک طراحی خوب در روش سوئیچینگ میتوان به حدود ۹۰درصد بازدهی دست یافت . شارژرهای موبایل مثال خوبی برای منابع تغذیه سوییچینگ هستند. شارژرهای استاندارد را معمولا می توانید با ولتاژی در حدود ۱۰۰ تا ۲۵۰ ولت راه اندازی کنید و در هر حال خروجی آن ها بدون استفاده از رگولاتور و با تلفات بسیار ناچیز و تحت هر شرایطی ۴٫۹ ولت ثابت است . همین ویژگی ها باعث شده که منابع تغذیه سوییچینگ جایگزین های بسیار مناسب تری برای منابع تغذیه خطی و ترانسفورمرهای حجیم باشند. البته باید گفت که در منبع های تغذیه سوییچینگ نیز از ترانسفورمر یا چوک استفاده می شود اما بسیار کوچکتر هستند و جنس هسته آن ها از آهن فشرده (فریت) است.

 

 

üساطع کردن نور در OLED و عدم احتیاج به BACKLIGHTING منبع نوری پشت صفحه‌ LCD مهمترین برتری آن نسبت به نمایشگر کریستال مایع (LCD) است، که باعث کاهش مصرف انرژی و همچنین ضخامت و وزن کمتر OLED شده است.
ü چون سلول ‏ها خود نور تولید میکنند هنگامی که سلول ها خاموش باشند هیچ نوری به چشم نمی رسد و سیاه ‏واقعی به نمایش در می آید.پس به سیاه مطلق رسیدیم
üلایه‌ LCD شدت نور پس زمینه را گرفته و با نشت نور به سلول های مجاور باعث کاهش کنتراست می شود. اما OLED با تولید مستقل نور توسط هر سلول، علاوه بر نداشتن مشکل زاویه دید مانند LCD، تصاویری شفاف‌ با کنتراست عالی نمایش می دهد

در  IPS زاویه  دید ما تا 120 درجه رسیده بود که در  OLED زاویه  دید  افزایش یافته و به 180 درجه رسیده است

üسرعت پاسخگویی OLED بسیار بالاست و برخلاف LCD مشکل واماندگی و محو شدن تصویر در نمایش صحنه های سریع را ندارد.
ü با توجه به ساختار  و مواد به کار رفته در آن ( نگه دارنده ها) می توان OLED را به صورت خمیده نیز طراحی کرد
üقابلیت بالاتر در نور خورشید
 
 
 
  • تعمیر تلویزیون اولد Oled در کرجx
  • تعمیر تلویزیون در کرجدر منزلx
  • نمایندگی تعمیر ال ای دی سامسونگ کرجx
  • نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در کرجx
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ ال جی توشیبا سونی کرجx
  • نمایندگی تلویزیون ال جی در کرجال ای دیx
  • نمایندگی تلویزیون ال جی در کرج ال ای دیx
  • نمایندگی تلویزیون سامسونگ در کرجx

 

با قرار گرفتن لایه ای بسیار باریک از جنس هیدروکربن که از خود نور ساطع می کند و یک لایه TFT (ترانزیستور) که در پشت آن قرار می گیرد که وظیفه خاموش و روشن کردن هر پیکسل نوری را به عهده دارد، OLED تشکیل می شود.

Image result for oled


ساختار OLED:

 

لایه‌های تشکیل دهنده OLED :

 

§  لایه محافظ
§ آند: ترمینال منفی گسیل الکترون
§ لایه ارگانیک: دو لایه رسانا و گسیل کننده نور
§ کاتد: ترمینال مثبت گسیل الکترون

 

با توجه به این که در LED و LCD لایه ای سرشار از نور و همچنین کنترل بروی خاموش و روشن شدن هر ذره نوری موجود نیست بنابراین رنگ مشکی آنها مانند OLED مشکی خالص نخواهد بود.

 

با توجه به قابلیت خاموش و روشن شدن هر پیکسل نوری رنگ مشکی خالص بوجود می آید که باعث خلق کنتراست بی نهایت تلویزیون و کیفیت بالا و بی مرز در تصاویر می گردد.

 

 

  • تعمیر تلویزیون در کرجx
  • تعمیر تلویزیون در کرجدر منزلx
  • نمایندگی تعمیر ال ای دی سامسونگ کرجx
  • نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در کرجx
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ ال جی توشیبا سونی کرجx
  • نمایندگی تلویزیون ال جی در کرجال ای دیx
  • نمایندگی تلویزیون ال جی در کرج ال ای دیx
  • نمایندگی تلویزیون سامسونگ در کرجx

 

پلاسما گاز شبه خنثایی از ذرات باردار و خنثی است که رفتار جمعی از خود ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر می‌توان گفت که واژه پلاسما به گاز یونیزه شده‌ای اطلاق می‌شود که همه یا بخش قابل توجهی از اتمهای آن یک یا چند الکترون از دست داده و به یونهای مثبت تبدیل شده باشند. یا به گاز به شدت یونیزه شده‌ای که تعداد الکترونهای آزاد آن تقریبا برابر با تعداد یونهای مثبت آن باشد، پلاسما گفته می‌شود.

PDPاختصار یافتهPlasma Display Panel یا صفحه نمایش پلاسما است و به معنی وسیله نمایش الکترونی است که گازهایی مثل هلیوم، نئون، گزنون درآن تزریق شده است،این شیشه ها در مقابل هوا نفوذ ناپذیر هستند و بین آنها توسط لایه هایی از هم مجزا شده است و ولتاژی که به قطب های مختلف اعمال می شود ، نور نئون ساطع می کند سپس به عنوان نمایشگر استفاده می شود.

 

    صفحه نمایش عریض / وزن کم / عرض کم      

 PDPاز دو قطب مخالف که بین دو صفحه شیشه ای قرار دارد و گاز پلاسمایی که به درون آن تزریق شده

است، تشکیل شده است  که به این دلیل می تواند 1/10  باریکتر از تلویزیون های CRT ساخته شود.

هنگامی کهPDP در ابعاد بالای 40” ساخته شود ، در مقایسه با CRT که طول اشعه کاتدی آن بالامی رود وLCDکه باید برای هر پیکسل یک ترانزیستور در نظر گرفته شود، خصوصیاتی داردکه تولید انبوه آن را فقط با زیاد کردن تعداد خطوط دو قطبی امکان پذیر می کند.در مدل 40” تولید با وزن کمتر از40Kg و باریکی کمتر از10Cmامکان پذیر است به همین خاطرPDPنه تنها می تواند به عنوان صفحه نمایش دیواری استفاده شود بلکه می تواند در سمینارها و یا جهت صفحات عریض نمایش اطلاعات به کاررود.


 

در تلویزیونهای پلاسما اگر تصویری برای مدت زیادی نمایش داده شود پس از تعویض تصویر باز هم برای مدت زیادی تصویربر روی صفحه دیده میشود. به این مسئله Burn in یا حک شدن تصویر یا Image Sticking میگویند و جاماندگی تصویر ضعف بسیار بارزی در پلاسماها می باشد که البته این ضعف با تنظیماتی در منوی دستگاه تا حد زیادی قابل پیشگری است.

 

 

 

کریستال های مایع بسته به چگونگی تحریک و نحوه آرایش مولکول ها به گروه های مختلفی تقسیم می شوند. این نوع کریستال ها نسبت به تغییر دما و در بعضی موارد فشار واکنش نشان می دهند و جهت گیری مولکولها در آنها از الگوی خاصی پیروی می کند که اغلب یک منشا خارجی جهت دهنده دارد. از شواهد برمی آید که کریستال های مایع به حالت مایع نزدیک تر هستند تا جامد. آنها مقادیر متوسطی از گرما را دریافت می کنند تا یک ماده مناسب را از یک حالت جامد به کریستال مایع تبدیل کنند و فقط مقدار بیشتری گرما را برای تبدیل همان کریستال مایع به حالت مایع واقعی دریافت می کنند.

 

 

محصولات CRT به صورت زیر تقسیم بندی می شود:

           conventional
            flat
tv
            slim
            ultra slim
            supper slim

 

برای نمایش تصویر بر روی لامپ تصویر نیاز به یک اشعه الکترونی داریم. با برخورد این اشعه الکترونی بر روی سطح درونی لامپ تصویر-که از مواد فسفر سانس پوشیده شده است-نور تولید می شود. در تلویزیون سیاه و سفید با برخورد اشعه به هر نقطه از لامپ تصویر، محل آن نقطه روشن (سفید) می شود. شدت نور (سفیدی) نقطه مذکور به شدت برخورد اشعه به لامپ بستگی دارد. در تلویزیون رنگی به جای یک اشعه، 3 اشعه مجزا به یک ماسک مخصوص برخورد کرده که هر قسمت از این ماسک بعنوان یک فیلتر نور مخصوص (قرمز-سبز-آبی) عمل می کند و این 3 رنگ بصورت مجزا بر روی صفحه نشان داده می شود.

 

اشعه الکترونی که موجب تشکیل تصویر می شود، از پرتاب تعداد بیشماری الکترون به صورت پیوسته به سمت لامپ تصویر بوجود می آید. برای پرتاب الکترون نیاز به یک اختلاف پتانسیل بالا بین کاتد و آند لامپ داریم. در انتهای لامپ تصویر کاتد لامپ قرار دارد که با اعمال ولتاژ متغیر به آن می توان تعداد الکترونها را کم یا زیاد کرد. در ابتدای لامپ نیز آند وجود دارد که با اعمال ولتاژ بالا (حدود 20 تا 30 کیلو ولت) به آن اختلاف پتانسیل بین کاتد و آند برقرار شده و باعث پرتاب الکترون می شود. همچنین ولتاژ دیگری به فیلامان لامپ تصویر اعمال می شود که جهت گرم کردن فیلامان و آزاد شدن الکترون ها به کار می رود. در قسمت گردن لامپ تصویر یک سیم پیچ به نام Focus قرار دارد که با تغییر ولتاژ آن می توان ضخامت اشعه را تنظیم کرد. با این کار اشعه بر روی نازک ترین حالت خود متمرکز می شود تا تصویر واضح تر شود. ولتاژ دیگری هم در مسیر حرکت اشعه به عنوان ولتاژ شتاب دهنده الکترون مورد استفاده قرار می گیرد که با تنظیم آن شدت برخورد اشعه به صفحه لامپ بیشتر شده و نقطه برخورد نورانی تر می شود که به آن ولتاژ Screen گفته می شود.

دسته بندی تلویزیون ها:


CRT
PDP
LCD
LED

OLED

 

Ping