تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.

تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.

تعمیر تلویزیون در کرج| تعمیرات LED LCD سامسونگ و ال جی کرج

تعمیر تلویزیون در کرج | LED LCD سامسونگ و ال جی
تعمیرات تلویزیون و سینما خانگی ال جی و سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ توشیبا تعمیر تلویزیون در کرج فقط با یک تماس از تمام مناطق منزل کرج.
09143024408
آدرس تعمیرگاه:
کرج مهرشهر فاز یک

اکنون در سال ۲۰۱۴ هستیم و جهانی که میشناختیم، جهانی که به وسیله مایل ها کابل به هم مرتبط شده بود، کاملا در حال تغییر است.

جهان فناوری بی سیم (Wi-Fi) با ارتباط بدون سیم باعث محبوبیت و همه گیری بیش از پیش اینترنت شده است؛ اما این به آن معنا نیست که این فناوری بهترین راه ارتباطی است

هیجان انگیز نیست که بتوانید با زحمت کمتر و بدون نگرانی از دست دادن نقاط اتصال (Access Point) ها و به دور از کلمه های عبور طولانی به دستگاه های بی سیم خود متصل شوید؟

این چیزی است که فناوری "ارتباط مستقیم" (Wi-Fi Direct) نویدش را می دهددر اینجا شرح خواهیم داد که Wi-Fi Direct دقیقا چیست و چرا باید به آن توجه شود. کاربرد آن بسیار بیشتر از آن چیزی است که شاید تا کنون متوجه آن بوده باشید.

Direct  Wifiچیست؟

امروزه تعداد گجت‌ها و رایانه‌هایی که قابلیت استفاده از وای‌فای مستقیم را دارند به شدت رو به افزایش است و این قابلیت به عنوان یک المان مهم در اکثر دستگاه‌های الکترونیکی امروزی گنجانده‌ شده‌است. به لطف قابلیت وای‌فای کاربران می‌توانند علاوه بر انتقال اطلاعات و دیتا به طور بی‌سیم از خدمات دیگری مثل اتصال به شبکه‌های داخلی و یا شبکه جهانی اینترنت نیز بهره ببرند.

فناوری وای‌فای در ابتدا با نام ad-hoc WiFi به منصه ظهور گذاشته شد و بعدها با تعمیم همین فناوری یک فناوری کامل و بی‌نقص با نام Wi-Fi Direct یا وای‌فای مستقیم ساخته شد و به سرعت پیشرفت کرده و به عنوان یک استاندارد در تمامی عرصه‌های فناوری شناخته شد.

مهم‌ترین تفاوت وای‌فای مستقیم با فناوری پیشین قابلیت شناسایی و اتصال خودکار به شبکه‌ها و دستگاه نزدیک بود.

کاربرد این نوع شبکه برای یک اتصال ساده است، به عنوان مثال شما می خواهید یک فایل را از لپ تاپ یا اسمارت فون خود به وسیله یک پرینتر وای فای ، پرینت کنید، و یا اینکه می خواهید عکس خود را به دیگران ارسال کنید و یا ارسال تصویر به تلویزیون برای مشاهده، همه و همه فقط با Wi-Fi Direct انجام شدنی می باشد و هیچ کدام از موارد ذکر شده نیاز به اینترنت برای انجام چنین کاری ندارند. البته خارج از گود نباشد که اگر اینترنت Wi-Fi داشته باشید می توانید از آن هم استفاده کنید.

وسایلی که مجهز به Wi-Fi Direct  هستند می توانند بدون نیاز به یک access point به یکدیگر متصل شوند. به این معنی که نیاز به اتصال به یک مبدل بی سیم (router) نخواهید داشت. به این دلیل که وسایل مجهز به Wi-Fi Directخودشان شبکه موقت مورد نیاز را ایجاد می کنند و اجازه می دهند با انتخاب خود به وسیله مورد نظر متصل شوید. اگر فکر می کنید بسیار شبیه Bluetooth است، درست است! اما بسیار سریع تر.

 

کاربرد ها:

تکنولوژی بی‌سیم Miracast که مدت زیادی از رونمایی آن نمی‌گذرد نیز با استفاده از وای‌فای مستقیم کار می‌کند. هرچند که این تکنولوژی در استفاده از بعضی دستگاه‌های خاص ناتوان است ولی در عین حال با دستگاه‌های جانبی یک سیستم معمول مثل ماوس و کیبورد به خوبی توسط وای‌فای مستقیم ارتباط برقرار می‌کند. این دستگاه به طریق مشابه امکان اتصال به یک پرینتر بی‌سیم بدون نیاز به پیوستن به یک شبکه خاص را نیز فراهم می‌کند.

سیستم‌عامل اندروید نیز از قابلیت وای‌فای مستقیم پشتیبانی می‌کند. هرچند هنوز تعداد کمی از اپلیکیشن‌های این سیستم‌عامل قابلیت استفاده از فناوری مذکور را دارا هستند ولی انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک بر تعداد این اپلیکیشن‌ها افزوده شود.

بسیاری از دستگاه‌ها و گجت‌های الکترونیکی دیگر در حال حاضر از وای‌فای مستقیم به جای سخت‌افزارهای سیستمی دیگر مانند بلوتوث استفاده می‌کنند. چرا که وای‌فای مستقیم به آن‌ها قابلیت اتصال بی‌سیم را بدون درخواست هرگونه تغییرات سخت‌افزاری اعطا می‌کند و این خود نقطه قوت بزرگی به شمار می‌آید.

کاربرد این فناوری محدود به انتقال فایل و یا اشتراک گذاری هایی که هر روزه با آن ها سر و کار داریم محدود نمی شود.

 

میتوان با استفاده از این فناوری اطلاعات مورد نیاز رانندگان را در اختیارشان قرار داده و از این طریق از تصادف های بالقوه جلوگیری کرد.

این فناوری در اتومبیل افراد نصب شده و با تشخیص این که راننده به یک اتومبیل دیگر و یا عابر پیاده نزدیک می شود به راننده هشدار می دهد.

در واقع رانندگان با داشتن این نوع ارتباط می توانند پیش از این که عابر و یا دوچرخه سواری به زاویه دید آنها بیاید از حضورش مطلع شوند.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از وای‎فای مستقیم دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل‌های مختلف را به هم متصل کنید. برای مثال می‌توانید یک گجت اندرویدی را به لپ‌تاپ ویندوزی خود وصل کرده و از قابلیت‌های آن‌ها مثل شبکه اینترنت و یا انتقال داده‌ها استفاده نمایید. البته این فناوری هنوز هم در ابتدای راه قرار دارد و تا همگام‌سازی کامل استانداردها و کاربری در دستگاه‌های مختلف جای پیشرفت بسیار دارد.

وای فای دایرکت "Wi-Fi Direct" فناوری نسبتا جدیدی است که برای اولین بار توسط شرکت الینس Alliance به منظور برقراری ارتباطات مستقیم و بدون واسطه دستگاه ها در بستر امواج وای فای معرفی شد...

بیش از یک دهه از زمان معرفی IEEE، طول کشید تا آن به عنوان استاندارد رایج در کاربردهای اینترنتی پذیرفته شود. با این حال به جهت این که موفقیت بی نظیر فناوری وای فای دوام داشته باشد، باید سیر تکاملی اش را ادامه داده و در آغوش مجموعه بزرگ تری از کاربردها قرار بگیرد.

با توجه به توسعه گسترده این فناوری یکی از کاربردهای مفید این است که دستگاه ها بتوانند در بستر وای فای و بدون نیاز به یک نقطه دسترسی (Access Point) با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و این هدفی است که شرکت تولید کننده استاندارد وای فای دایرکت توجهش را به آن معطوف کرد. 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Ping